Кошик
349 відгуків
Актуальные предложения! Успей купить уже сегодня!Ищите здесь
DeTechnik - focus on quality
+380 (96) 597-87-86
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Придбання товару неналежної якості. Права покупця. Покупець має право звернутися до продавця (за місцем купівлі товару), виробника або до  підприємства, що задовольняє вимоги споживачів при купівлі товару неналежної якості за місцезнаходженням покупця (про такі підприємства продавець/виробник зобов’язані проінформувати покупця товару під час його продажу). При зверненні, покупець має право пред’явити одну з наступних вимог (на вибір покупця): пропорційно зменшити ціну товару або безоплатно усунути недоліки товару в розумний строк або ж відшкодувати витрати на усунення недоліків товару. Якщо вимогу не виконано, покупець має право заявити іншу вимогу з перерахованих вище. Для того щоб вимогу було розглянуто, покупець має пред’явити розрахунковий документ з позначкою про дату продажу товару , а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічний паспорт чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Повернення товару належної якості протягом 14 днів У період протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, не враховуючи дня покупки, можна здійснити повернення товару, згідно Закону України «Про захист прав споживачів», за таких умов: товар повинен бути належної якості, без ознак експлуатації збережені усі пломби та ярлики цілісність комплекту та упаковки не порушена товар має мати збережений товарний вигляд та споживчі властивості Повернення товару можна здійснити за такими адресами компанії: вулиця Героїв АТО, 23, Нововолинськ, Волинська область, 45402 При фактичному поверненні товару необхідно мати: видаткову накладну, яка була надана при купівлі даного товару товар належної якості (вище перелічені умови) Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні в разі пошкодження, наявності ознак користування товаром чи невірно або не в повному обсязі наданих документів на повернення. Юридична особа або Фізична особа-підприємець, яка повертає товар може звернутись щодо будь-яких питань з цього приводу за електронною адресою detechnikshop@gmail.com або за номером +38 073 466 70 51

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner